Convocatoria para publicar en N° 67 2024
2023-10-25
La revista académica UCMaule abre su convocatoria para el número temático "Espacio de trabajo matemático y trayectoria docente ", a publicarse en diciembre de 2024
2023-10-25
La revista académica UCMaule abre su convocatoria para el número temático "Espacio de trabajo matemático y trayectoria docente ", a publicarse en diciembre de 2024
Núm. 66 (2024): UCMaule
Economic vulnerability and educational inequalities in basic education centers in the commune of Talca
The influence of the dictatorship and the emergence of the common
Subjetividades escolares atravesadas
School coexistence
Crossed school subjectivities
Meanings attributed by college students to the effect of binge-watching on their occupational performance patterns
Ampliando el cambio pedagógico En la enseñanza de la pronunciación de L2 hacia la evaluación
The multimodal assessment task
Extending the pedagogical shift in L2 pronunciation teaching to assessment
Tensions and challenges of the family-school communicative relationship in daily practice
Una relectura política de la obra de Jorge Teillier
Laric Poetry
A political rereading of the work of Jorge Teillier