Publicado: 22-06-2022

Presentación


María Teresa Muñoz Quezada
5-8

 

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Categorización e interpretación de acentos tonales nucleares del inglés como lengua extranjera.

Categorisation and interpretation of L2 english nuclear pitch accents.

Andrea Mariana Perticone
9-34

 

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Enseñanza y evaluación de la pronunciación en L2

Un estudio interlingüístico entre oyentes brasileños y hablantes argentinos.

L2 pronunciation teaching and assessment
A crosslinguistic study with brazilian listeners and argentinian speakers.

Pedro Luchini, Ubiratã Kickhöfel Alves
35-61

 

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Escritura en inglés como lengua extranjera

El engañoso uso y sobreuso de los conectores para componer textos cohesivos.

Efl writing
The misleading use and oversuse of connectors on the way to build cohesive texts.

Carlos Machado
62-78

 

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Caracterización laboral de psicólogos noveles en educación de la región del Biobío, Chile

Job description of new psychologists in education from the Biobío region in Chile

Juan Pablo Salinas-Cerda, Andrés E. Villablanca, Javier A. Sandoval, Carlos J. Ossa
79-105

 

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Creencias de autoeficacia estudiantiles y docentes

¿Un vínculo inseparable? Propuestas para la intervención.

Students and teachers self-efficacy beliefs
An inseparable link? Proposals for intervention.

Roxana Lilian Arreola Rico
106-131

 

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¿Existen puentes directos entre neurociencias y educación? Falsas creencias, retos y oportunidades.

Are there bridges between neuroscience and education? False beliefs, challenges, and opportunities.

Neil Arias Silva
132-149

 

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